top of page

יום השוויון האוניברסלי

עודכן: 15 באוג׳ 2019


יום חמישי הקרוב 21.3 ירח מלא, יום השוויון.

בכל שנה יש שני ימים – בספטמבר ובמארס – בהם השמש זורחת בדיוק מעל קו המשווה ואורך היום והלילה שווים פחות או יותר. העונות מנוגדות בכל צד של קו המשווה, כך שבחצי הכדור הצפוני יום השוויון של ספטמבר מכונה יום השוויון של הסתיו, אך בחצי הכדור הדרומי הוא מכונה יום השוויון האביבי.

21.3 יום השוויון האביבי, בחצי הכדור הדרומי נגמר הקיץ ומתחיל הסתיו ובחצי הכדור הצפוני (אצלנו) נגמר החורף ומתחיל האביב.


האביב הוא זמן של התחלות חדשות, הן מבחינה רוחנית והן מבחינה פיזית. היבול נובט ועולה מעל פני האדמה, הפרחים פורחים ונדמה שהכל מתחדש לאחר תרדמת החורף. זהו זמן שיש בו אנרגיה רבה, אנשים מרגישים שיש להם את הכוח לפרוץ קדימה. זמן לניקוי בתים, לאחסון או וויתור על רהיטים ישנים, בגדים ופריטים שכבר אינם בשימוש. פינוי, אוורור ומקום להתחדשות.

זה זמן בו הלילה והיום שוים.

ביום זה מתקיימת התאמה קוסמית חזקה ביותר, היכולה להביא לריפוי ואיזון מערכות יחסים, כאשר הכוחות האוניברסליים זכר ונקבה מצויים באיזון שווה על פני כדור הארץ. הסמל הסיני של ה- יין ויאנג, המעוצב בפיתולים של שחור ולבן, שבלב כל אחד מהם נקודה של היפוכו, הוא הסימבול הפופולרי ביותר הממחיש את האיזון בין הזכרי לנקבי, שמיים וארץ, יום ולילה.


יום השוויון הוא הזמן המתאים ביותר לעבודה על איזון פנימי והשלמה עם שני הצדדים שלנו, זכרי ונקבי , אנימוס, אנימה, כמו גם לריפוי מערכות יחסים באמצעות שיחות נפש כנות, פתיחת הלב ועבודה פנימית זוגית המעצימה את הקשר הזוגי וגם את הקשרים הבין אישיים, משפחתיים. ילדים מקבלים את האנרגיה הגברית והאנרגיה הנשית מהדמויות הגבריות והנשיות, המשפיעות על חייהם.


זה הזמן להתכנס פנימה, אפשר לעשות מדיטציה לרוגע, לשלווה ולאיזון והשלמה בין הנשי לגברי. אפשרי לבד, בזוגות, ובשיתוף עם הילדים עוד יותר מדהים.


קחו לכם הפוגה של כמה דקות מהמירוץ האינטנסיבי. שבו בשקט, שימו ברקע מוזיקה מרגיעה, התכנסו פנימה. קחו כמה נשימות עמוקות. התרכזו בדופק הלב והנשימה, התבוננו באזור הלב וראו 2 דמויות שלכם, אחת נקבית ואחת זכרית מתמזגות לדמות אחת שלמה ומאוזנת. שהו עם הדמות הזאת, דמיינו כיצד היא נראית, איך היא מרגישה ואם משהו מפריע לכם, קבלו באהבה ואז ראו איך זה משתנה עד שתחוו איזון שלמות ואחדות. הצהירו בפני הבריאה: אני חי/ה את חיי בבריאות פיזית, נפשית ורוחנית בשלווה, קבלה, שמחה ואהבה, מאוזנת ושלמה. קחו עוד כמה נשימות עמוקות ובזמנכם חזרו לכאן ועכשיו.

מזל טוב להוויה מאוזנת ושלמה.

ואם בא לכם מדיטציה להכנסת רוגע ושלווה לחיים באופן שוטף ויומיומי תוכלו למצוא אותה כאן: https://youtu.be/2nrIhwTPYhE


בהודיה לבריאה 🧘‍♀️💙💜🧡🧘‍♂️ איריס

צפייה 10 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

האגו

bottom of page